Lista najczęściej zadawanych pytań na temat MS Office 365

 

Jak założyć konto w Office 365 na stronie https://edu.erzeszow.pl

Aby założyć konto należy kliknąć w przycisk „Dla nauczyciela i ucznia – załóż konto Office 365”

• do założenia konta nauczyciela należy użyć danych logowania nauczyciela do eDziennika,

• do założenia konta ucznia należy użyć danych logowania ucznia do eDziennika,

• uwaga w przypadku uczniów poniżej 18 lat, opiekun musi wcześniej wyrazić zgode na założenie konta, w tym celu należy kliknąć w przycisk „Dla opiekuna – wydaj zgodę na utworzenie konta ucznia” i zalogować się danymi opiekuna do eDziennika.

 

Zapomniałem hasła do Office 365

Aby zresetować hasło do office 365 należy na stronie https://edu.erzeszow.pl

Kliknąć w przycisk „Zmień haslo do konta Office 365”

Następnie trzeba podać dane logowania do konta w eDzienniku

A następnie wpisać 2 razy nowe hasło do Offica 365

 

Zapomniałem loginu do Office 365

Aby przypomnieć login do office 365 należy na stronie https://edu.erzeszow.pl

Kliknąć w przycisk „Zmień haslo do konta Office 365”

Następnie trzeba podać dane logowania do konta w eDzienniku

A następnie wpisać 2 razy nowe hasło do Offica 365

Po zaakceptowaniu regulaminu i przyciśnięciu guzika „Zmień hasło” pojawi się komunikat dot. Zmiany hasła oraz konta do którego te hasło zostało zmienione.

 

Zapomniałem hasła do eDziennika

Na stronie logowania do edziennika https://adfslight.resman.pl/

Należy kliknąć w link „Przywracanie dostępu do konta” (https://adfslight.resman.pl/AccountManage/UnlockAccountRequest), następnie po podaniu jednej z wymaganych danych (Login lub PESEL lub e-mail), na adres email podany w edzienniku zostanie wysłany link do restartu hasła.

 

Gdy uczeń nie posiada konta do eDziennika:

• aby utworzyć w eDzienniku konto ucznia uprawniające do korzystania z pełnej wersji pakietu Microsoft Office 365, uczeń lub opiekun powinien podać e-mail ucznia wychowawcy lub w sekretariacie szkoły. Ten adres zostanie następnie zarejestrowany w systemie eDziennik. Po rejestracji adresu, należy wykonać operację przywracania dostępu do konta wg instrukcji:

 

Po zalogowaniu się do Office 365 nie widzę większości aplikacji (m.in. Teams)

Upewnij się czy jesteś zalogowany na konto z końcówką @edu.erzeszow.pl



Jeżeli jesteś zalogowany na inne konto (np. z końcówką @interia.pl; onet.pl; gmail.com; itp.) należy się wylogować i następnie podać dane logowania z końcówką @edu.erzeszow.pl


 

Linki do Instrukcji  do zakładania kont:

eDziennik → http://bit.ly/dostep_do_systemu

Office 365 → http://bit.ly/instrukcja_zakładania

 

Jak ustawić nazwę wyświetlania:

Trwają prace nad mechanizmem automatycznej zmiany nazwy wyświetlania. Poniższe rozwiązanie jest tylko tymczasowe.


Zaloguj się na swoje konto w usłudze Microsoft 365 za pomocą strony www.edu.erzeszow.pl

Po zalogowaniu się w oknie przeglądarki internetowej wprowadź adres: https://outlook.office365.com/ecp


Wybieramy opcję „Edytuj informacje” znajdującą się w okolicach środka ekranu, na samym dole strony.


Możemy teraz dokonać kilku zmian za pomocą zakładek po lewej stronie, takich jak zmiana lub dodanie zdjęcia profilowego:



Możemy również zmienić nazwę wyświetlaną w usługach Microsoft 365:



Przy wszelkich dokonanych zmianach należy nacisnąć przycisk „Zapisz”.


Wróć do okna głównego